vem vill ha en puss?

Hej mina vänner. Ni får faktiskt skämmas lite nu asså, inte en kommentar i dom senaste inläggen, här sitter jag och skriver dag ut och dag in åt er och vad får man tillbaka, haha? ;). Mitt nya citat till er "jag vet att du läser min blogg, muahahha!" så försten som kommenterar får en puss :) Ska snart gå och sova..

juste min farsa va ju på tv nyss, nån som såg honom elle?! Han satt i vågen på vem kan slå filip och fredrik, ballt va? Annars har denhär dagen bara rullat på. Kom hem från träningen från någon timme sen, har hunnit få i mig två halstabletter och en stor kopp te också, min hals ni vet, intebra. Köpte ny klubba idag också, vetni hur skön den är eller? Tack mamma!  Cup och nått lopp som jag ska springa också i heljen, 5km. Lätt som en plätt. Smal body here i come, eller vad säger ni? (; Aja, är bara sjukt pepp nu asså, vetinte varför. Mer uppdate imorgon sötnosar, kom ihåg va ni ska göra för en puss, hihi.
älskar er, pusshej

Kommentarer
Postat av: Bea

Rolig blogg lindws!

Jajajajaj, jag såg din pappa på teven och ba, men det där är ju liiiindas PAPPA:O haha,

<3

2008-09-10 @ 20:55:32
Postat av: Fiuw

BALLT SOM FAN ASSÅ!



puss på dej sötnos <3

2008-09-10 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0