update

Hej allihopa. Tänkte att det var dags att skriva lite nu va? Igårkväll drog jag och sis ut till vivo och typ köpte godis.. och idag har jag bara chillat iväg till solna centrum och köpt ett hårband för jag har tappat alla mina som vanligt, och om jag inte har något på cupen idag så kommer mitt hår att vara i ansiktet och då ser man inget förstår ni :) och sen köpte jag en ny foundation och den är skiiiitbra! nivea beauty lift, fyra av fem toasters dära! Nu sitter jag bara och laddar upp här hemma. Har precis duschat också. Skriver mer sen, puss på er

99:- på kicks

Kommentarer
Postat av: macci

den där har jag också :')

2008-09-14 @ 15:50:41
URL: http://trasigtmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0