idag hände mycket.

Hej mina vänner, idag hände en massa, så mycket att jag inte orkar skriva haha, men de vore ju väldigt fittigt mot er, right? Så jag ger mig på ett försök. Vi hade ju origentering, och har nästan inga kommentarer om d, förutom att vi inte behövde göra alla 30 kontroller så vi gjorde 4(a) och att d va fett tråkigt. Sen efteråt hade vi exkursion somsagt, och jag kom på bästa lagnamnet asså, så ägda dom andra blev, haha!

Aja, när jag kom hem, typ halv 4 så gick jag direkt till frisöken. Hon klippte  mina toppar(tyckte dock att de blev way to kort!, men whatever nu växer de snabbare ut) och sen förklara jag in i minsta detalj hur luggen skulle vara och vilken längd, först klippte hon lixom understa lagret skiiitkort jag ba :O sen tog hon mera och klippte perfekt längd, och jag ba "dedär är asbra" hon ba men det blev jättekonstig form o grejjer och det va ju typ de så hon va tvungen att klippa kortare.. och kortare.. aja det kommer nog bli helt okej sen när mitt hår har växt en massa, haha jag överlever!

Och sen taggade jag ju till ridningen.. Fick jason, och han va verkligen skitsnäll. Men i mitten av lektionen så fick delilah(en häst jag älskar att rida) verkligen rådamp och ja hon flög åt alla håll o kanter och anna ramlade självklart av, sen fick hon sitta upp igen, och hon fick damp då också så hon ramlade av igen. Då sa måna att jag skulle sitta upp på den galna delilah, jag ba haha lets try! Men de dröjde bara en minut innan jag också flög 100 meter upp i luften och av, landade på ett skitkonstigt sätt så haha jag började asgarva. Men sen blev jag sktisur och satte mig på henne igen, och lyckades sitta kvar hela tiden tills hon lugnade sig i traven, men i galoppen fick jag sitta med händerna vid öronen på henne för att hålla upp huvudet, ni skulle säker tycka hon va en plåga, men ja diggar pållen håårt! haha.. Sen fick LJ damp så amanda flög av och fick typ halv järnskakning. ja, de var väl det, hahah!


vårat lagnamn, fifan va bäst :D

Kommentarer
Postat av: storärtan

Jag har sett dig rida, lillärtan. Du är kanonbra!

2008-09-28 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0