sova hos dörre

Hejsan hoppsan! Igår slaggade jag somsagt hos dorre, och tro det eller ej, det blev inga bilder :O vart vi än gick lyckades jag alltid glömma mobilen(a) Men whatever, vi åt hos henne och snackade väldigt länge, ganska skönt. Och dalia lärde mig äta tsatsiki(stavling?) hahahah :D Sen efter maten skulle vi gå till vi och köpa glass, kladdkaka och läsk + rasta milton och vi sprang typ dit och jag kom fööörst, haha suckers! sen mötte vi några från våran skola där också. Sen sa dalia och dorre nått skitkul i affären så jag började asgarva i 100 år tills jag låg på golvet av utmattning.. We do it in da lindws styyle, haha. Sen när vi stod vid kassan, jag ba mitt i alltihopa "var är milton?" då hade vi glömt honom hemma så vi gick hem och lämna sakerna och sen gick vi ut och rasta milton i 5 min. Sen skulle vi se på batman filmen men alla somnade efter 10 min så vi gick och la oss istället och när vi skulle gå och lägga oss så va ingen trött längre, hahha. Skitkul kväll iallafall, puss på alla!

dom enda bilderna på min mobil från dorre, enjoy! :)


Kommentarer
Postat av: sååfia

jävligt fin bild, första -.- hahah <3

2008-09-07 @ 11:15:39
Postat av: dorre

haha sjukt kul vi hade, och jag med min morsas sexiga gympadojjor som hade nå jävla nyonljus på x'd <3

2008-09-07 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0