så tråkigt en lördagkväll

Hej mina vänner. Här sitter jag, klockan är runt 10, och jag har grymt tråkigt och har haft de ganska länge nu, låt mig se.. hela dagen? Sprang en runda hem till mamma imorse och hämta datorn sen tillbaka, det var väl de enda. Och vad ska man hitta på då en lördagkväll, när alla är ute? Det är ju ingen som sitter hemma nu typ, jag följer och läser runt 20 bloggar och ingen skriver såhär dags, fastän dom brukar de! böhö varför just jag? Ska typ klippa mig på måndag, det blir nog snelugg och klippa topparna, vill ha lite förändring och så, de blir säkert chill.

Jag vill göra en ny design också, men jag har inga bilder och sen är jag inte speciellt duktig heller, hehe. Vill att min kamera(som btw blev bortskickad till linköping för kontroll hur mkt de skulle kosta för den att bli lagad) och vet ni hur mycket? 1300:- så skulle den bli som ny. jag har inte så mycket? Och ja behöver verkligen den.. Aja! Roligare kan det inte bli.

Ehm vad ska man skriva då.. en kväll som denna, jo de får ni reda på här nedan!



Kommentarer
Postat av: mackis

tur att du har mig som ska fotografera dig med systemen då :>?

2008-09-20 @ 23:02:50
URL: http://trasigtmoln.blogg.se/
Postat av: linda

mjo kan man lugnt säga :)

2008-09-21 @ 00:07:05
Postat av: storärtan

:-)

Himla fint samtal en lördagkväll

2008-09-28 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0