är sommaren redan över?

Hej allihopa! Har nyss ätit pannkakor, mums! Håller på att stå och skjuta lite bollar på min vägg, skitkul faktiskt. Hade tänkt dra ut och springa en runda ner till brunsviken och upp mot frösunda eller ner till råstasjön senare ikväll om någon hänger med(?) och sen komma hem och ta ett bubbelbad på balkongen, det vore jävligt skönt faktiskt.. men först, *trumvirvel* läxor! Jättekul.. inte. Idag hade vi vikarie i matte&nv, han SKREK, och då menar jag väldigt högt så fort någon pratade om typ uppgiften, visst? Så jävla jobbigt, man blir ju döv. För övrigt hade vi glosor i engelska, och förra veckan fick jag 16/16, idag fick jag 13/15, inte så dåligt ellerhur? ;) Svenskan va chill för vi jobbade lite med skrivregler sen läste mia ur en bok som heter den där jenny resten av lektionen. På rasten hängde jag som vanligt med bästaste såfia.

Och gud va skönt att vi fick lite sol idag. Det var några veckor sen jag såg den blåa himlen, och nu när jag kollar ut så ser jag ju dendär rosa färgen där borta som jag alltid ser från mitt fönster på sommarkvällarna. Fan asså, jag vill inte vänta ett helt år igen på sommaren, man blir ju bara så depp av kalla, regninga, blåsiga vinder/höstdagar, eller vad tycker ni? Det kan ju inte vara slut redan. Jag skulle göra vad som helst för att få åka utomlands nu i vinter, men caribien resan blev ju inställd av många anledningar, suck! Men vet ni vad? Jag överlever :)

nu får ni ha det så bra, puss&kram från allas linda!

Kommentarer
Postat av: Philippa

2008-09-11 @ 19:52:55
URL: http://adore.webblogg.se/
Postat av: Philippa

Linda goes duktig:D

2008-09-11 @ 19:53:06
URL: http://adore.webblogg.se/
Postat av: Linda

mjo, lite faktiskt :)

2008-09-11 @ 19:54:49
URL: http://allaslinda.blogg.se/
Postat av: Damon

Haha, vad hette han, Nils elr Mårten xD

han skrek som en åsna på mig, han lekte att han va min pappa ;P

2008-09-13 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0