origentering, shit asså

Hej allihopa. Borde nog sova snart asså, tänkte bara skriva ett litet inlägg såhär lite fint. eh. Gjorde en enkel ny desgin också med bara header, det får duga tills vidare jag inte hittar på något nytt. Det blev ju så fult med alla mina färgglada bilder och sen en grå design, inte sant? Och vet ni? Det är typ 44 dagar till jag fyller år, wie. Fast de är endå fett långt kvar. Och för er som ska köpa present till mi, här kommer önskerlistan: PENGAR&PRESENTKORT :D.

Imorgon har vi origentering i ursvik, fifan vaa hemskt asså, i hate it! Jag kan inte ens läsa en karta och vill inte kunna heller, onödigt och tråkigt. Ute i skogen en hel dag, det kommer säkert bli regn också.. vem vet? Ehm, idag sov ja väldigt mkt. Och vet ni? Min högerhand är typ död! Jag har frurit om den hela långa dagen. Efter jag har värmt den så blir den lika kall igen, fett konstigt asså, man blir ju typ rädd! Aja, gonatt på er, vi ses imorgon!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0