ordet "träning" blir allt vanligare i min blogg..

Och det är ju fett bra! Träna är det bästa som finns jue! Det var ju därför jag blev så besviken när träningen blev inställd :'/ Aja, träning söndag istället. Idag vre ju idrott och allt skit. En viss person spruta med sin vattenflaska rakt i mitt fejs och ni kan ju gissa hur jag såg ut sen, ingen bra syn ska jag säga! Ska dra till dorre om några minuter, det blir ju "tjejkväll" hos henne dåra med dorre nicky, dalia och sofia. När jag kom hem idag så drog jag och mamma till centrum och jag köpte nya träningshorts och träningsskor, mycke najs! Håller på och ta lite outfit bilder som kommer snaaart, än så länge får ni lite bilder på mina nya grejer! :)

mjau heta bilder vavava? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va sssmmmaaall du är linda söt!

2008-09-05 @ 19:45:12
Postat av: såfia

skriv namn :)

Linda är finas, :D

2008-09-06 @ 11:25:17
Postat av: Anonym

skriv namn :)

Linda är finast, :D

2008-09-06 @ 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0