onsdag

Ni får förlåta mig asså! Sämst uppdatering men jag har bara inte orkat sitta länge vid datorn, försöker lägga mig tidigt och så, men jag ser endå ut sen ett monster på morgonen, sitter just nu och kollar på next på mtv, haha.  Igår så hände inte mkt, va me sofia som vanligt i skolan, sen träning till 9 på kvällen.

Idag då, började 8.15 med idrott, de va typ boring, vi hade typ nån brännboll-fotboll där man skulle ta bollen igenom allas ben(de lät konstigt, jag vet..) och ja, vårat lag vann såklart! Sen hade vi något skolfoto när alla stod på skolgården och fotografen stod på taket, jag satt på märtas rygg, hihi! Sen hade vi två timmar so, sen svenka osvosv. På lunchrasten hade jag tråkigt. Vi slutade 12.55, då drog jag hem och chillade galet, somnade efter 5min i min säng, sen tänkte ja gå upp och käka något men jag va så trött så jag hann bara till soffan så somnade jag där. Neeten väckte mig när hon kom hem.

För övrigt, så lagade jag precis mat, haha! Mamma kommer typ hem sent för hon skulle på nån jobbgrejj. Har sjukt tråkigt, vet inte när jag kmr somna ikväll ,jag sov från 1 till halv 5, uuups, inte så bra kanske.. Ska till pappa på fredag också. Har inte mkt att skriva om, ska glo på tv nu, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0