oh i love to träna

Hej sötisar! Första inlägget idag, men nu när skolan har bärjat hinner jag inte skriva 3 inlägg om dagen som jag brukar, försöker få med så mycket jag kan i ett inlägg men det är väl bra, eller? Säg gärna vad ni tycker för era önskningar är min lag eller vad säger man? haha! Idag va det skola och inget speciellt, slutade 14.00, och imorgon 13.00, suckers. Efter skolan visste vi inte vem vi skulle käka hos och märta drog hem för jag vet inte vad hon skulle väl hämta nått, och neeten bara stod där så jag drog till skolgården där dorre, nicky, nathalie, philippa mf va. Så sen så såg jag aldrig att dom kom utan jag såg bara att dom drog därifrån, jahapp tänkte jag. Tydligen hade dom försökt kontakta mig? hm.. Så jag drog hem och mötte hozanna på vägen så hängde en stund i bagis med henne, sen drog jag hem och åt. Sen drog jag på träning typ halv 8. Och om jag trivs? Skiitbra faktiskt, asså vilket underbart lag typ? Hediyeh är feeeett snell :) Har precis duschat och ska dricka lite te nu så ni får ha det bäst, pusspuss!

enda bilden jag hade från idag, på sötnosen philippas ben, enjoy :)<3

Kommentarer
Postat av: Storärtan

Jag tycker att du ska skriva en gång om dagen iaf. Det är kul att läsa. Puss puss

2008-09-02 @ 22:03:23
Postat av: Philippa

njemen gud, linda! du ska få se.. Kolla min blogg senare! hahahaah!:D

2008-09-03 @ 07:31:08
URL: http://adore.webblogg.se/
Postat av: Linda

men ser iallafall inte ditt ansikte på bilden :O jag stryyyyyyyyyper dig om du lägger ut dendär skitbilden philippa, jag varnar dig xd

2008-09-03 @ 15:30:57
Postat av: Philippa

hahahah! du har jävligt tur nu. FÖr den är helt borta, har du tagit bort den? hoppas inte det. Men aja.. Vänta bara! jag ska hämnas!

2008-09-03 @ 15:58:02
URL: http://adore.webblogg.se/
Postat av: såfia

du glööömde mej, :(

2008-09-04 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0