måndag

Tjena mellanbena! Idag hade vi somsagt skolfoto, och de gick ju helt okej förutom att han som fota va lite, ehm konstig. Förövrigt skulle vi ha slutat 14.00 i think men mirijam släppte oss halv sen fick vi sluta när alla foton var tagna. Vi hade nv prov också, gick hyfsat, fast han inte skriva klart 3 sista växterna för vi fick bara en timme på oss och jag skrev typ hundra rader om varje, men vikarien lovade att jag skulle få göra klart iallafall. Dagens outfit va jeans från ginatricot, den nya tröjan från h&m, svarta skor från dinsko benvärmare från ginatricot, örhängen från glitter och armband från någonstans? Hann inte med några bilder imorse, menmen :)

När ja kom hem så hade jag inga nycklar så jag satt i trappen ett tag sen kom mami. Sen drog jag och red lilla reviera, hon va ruulig, haha! Mamma och ja ska till ikea nån gång i veckan o kolla på saker till mitt rum, ska skaffa massa nytt för jag har slängt a lot! Whatever, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0