lite reklam tack, hehe?

Hej mina kära läsare, jag kom nyss hem och sitter och kollar på shrek, är jag ensam om de? Haha.. whatever, min statistik har sjunkigt igen så lite reklam eller någon länk skulle inte vara fel? :) Säkert ingen som kmr göra de så jag får antagligen göra det själv, aja!
Imorse vaknade jag typ halv 11 och först så hoppade jag in i duschen, plattade håret, sminkade mig osv. Sen rullade jag hem till min kära agnurs och typ dog i hennes rum medan hon duschade och allt dedär, haha. Hon va tvungen att byta kläder typ 20 ggr innan hon va klar, hehe. Sen drog vi till centrum och typ träffade hennes vänner och typ fick gratis dricka utanför stadion och sen rullade vi vidare och åt på donken, sen köpte agnes typ en jättefin tröja och jag ett par vantar, ska ta bild nue, vänta lite. Sen iallafall så stängde solna vid 5 och vi satt ikvar i trappan och bytte mobiler i trappan och tog det allmänt chill tills det inte fanns en kotte kvar där inne, helt tyst, haha! Sen skjutsade jag agnes hem på cykel, och det var match på stadion så de va poliser överallt, hehehe! De gick bra endå.
Nu ska jag kollaa klart på shrek, hejdå :D

sämst bildkvallite, men ni ser väl endå? :)

Kommentarer
Postat av: storärtan

Mysiga vantar :)

2008-09-28 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0