hej jag är glad

Tju kompisar! Idag har jag varit allmänt happy. I skolan va jag me sofia typ hela tiden, inte alls något speciellt svårt eller så i skolan, slutade 14.25 och allt har bara rullat på. Förlåt för att jag inte skrev igår, jag hade verkligen inget att skriva om så jag ville inte besvära er med att läsa nått tråkigt, haha. Idag har jag fått beröm för min blogg av två pers, och gud vad glad man blir altså, tack sötnosar! Sen efter skolan åkte jag till stallet och fick halali, gullehästen och fick en kommentar om att jag hade fin sits. Denhär dagen fortsätter bra, ska bara äta sen ska jag dra ut med H&F också, skriver väl när jag kommer hem, typ vid 9 eller nått, peace&love<3

lite egopix skadar aldrig? :D

Kommentarer
Postat av: Philippa

Jag är väl en av dom?

<33

2008-09-01 @ 20:05:15
URL: http://adore.webblogg.se/
Postat av: Philippa

P.s GE MIG DIN TRÖJA? :O

2008-09-01 @ 20:34:28
URL: http://adore.webblogg.se/
Postat av: såfia

din tröja?

2008-09-01 @ 20:34:54
Postat av: såfia

du ska inte ha den där tröjan som stalltröja, GE MIG DEN!

2008-09-02 @ 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0