hej alla glada

Hur mår ni? Jag kom nys hem, och jag fryser om händerna! Idag i skolan slutade vi 3, sen gick jag hem och somnade i min syrras säng, som vanligt. Man kan inte vara vaken i hennes säng asså, jag lovar er. magiskt jag vet. Men iaf så ringde mamma och väckte mig 20 över fem så jag kutade till bussen och kom precis i tid till träningen klockan 6, skillad eller vad säger ni? Efter träningen gick jag, hediyeh, candy och hediyehs kompis estelle typ aslångt för jag fatta inte va busshållplatsen va (allmänbildad, know!) och sen stod vi där och snackade och väntade i 20min på bussen, haha. Nu är jag hemma iallafall. Mamma är iväg och hämtar mormor på arlanda. Eller nu kom dom hem haha xd Ska dra nu och hälsa och så, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte kul att frysa om händerna! Hoppas de blir varma snart då :)

2008-09-12 @ 20:12:48
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0