grov uppdatering från mig

Hej allihopa, just nu är jag väldigt trött och ska aldeles strax efter jag har skrivit klart, tvätta bort smink, borsta tänderna och allt dedär. Jag vill sova men samtidigt inte, för det suger så hårt att när man äntligen somnat så väcks man lixom precis efter och gör vad som helst för att inte behöva gå upp. Kvart över 6 lixom, varför så tidigt? Jo för att jag måste GÅ till skolan..

Bara för att jag har tråkigt ska jag beskriva en morgon för mig, barabambambambaaaa: Jag vaknar 06.15, och tänder den starkaste taklampan i mitt rum bara för att jag inte ska somna om, sen sitter jag i sängen och tänker ut vad jag ska ha på mig (under denhär tiden råkar jag alltid somna om jag inte tänder ljuset, och dehär kan ta upp till 15-20 minuter, altså att jag bara sitter och tänker, hm.. Sen klär jag på mig(det är det som tar mest tid) Och jaaa, sen när jag är klar med det är klockan typ 7, hur lyckas jag? Sen sminkar jag mig och plattar håret, om jag har brottom så pallar jag inte utan sätter upp håret. Då brukar klockan vara 20 över 8, ibland halv 8 osv, men whatever.. Sen äter jag frukost på en kvart och går hemifrån klockan 7.45, då kommer jag alltid i tid. Om jag inte är klar då, så är det typ 90% chans att jag kommer för sent, detta är altså hemma hos pappa! Hahah fan va långt det blev! Och btw nu till hösten/vintern så dör jag när jag kommer ut i kylan, morgonen är den plågsammaste tiden på dygnet, enligt mig.

Nu till denna tisdag den.. 30 september( :O:O:O det är oktober imorgon!) Så gick jag till skolan och började med syslöjd, det gick finfint. Sen hade vi svenka/engelska fram till lunch och efter lunch, avslutade med en timmer spanska (-.-) Sen drog jag hem och käkade mig, packade träningskläder och allt dedär, sen åkte jag hem till agnes och sen gick vi till solna c, åt en glass på donken osvosv. Sen gick vi mot träningen och de som hnde imellan där behöver jaginte nämna, hahahh!

När vi kom till träningen så bytte vi om sen gick vi ut och sprang, jag och agnes sprang frst ett varv runt skolan, sen upp mot råsunda och solpark och whatever, sen tillbaka. Vi hade chrille typ på träningen och det var helt okej. Sen typ efter träningen drog jag hem och käka lite och jaaaa, det var nog allt. Puss&kram! :)

BTW! SO-PROV IMORGON, BUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: storärtan

Kul skrivet om hur dina mornar är :-)

Puss

2008-10-01 @ 00:07:06
Postat av: storärtan

Lycka till på provet, supersnillet!

2008-10-01 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0