god och glad, kexchoklad

Hej på er! Sitter och käkar kexchoklad som pappa köpte åt mig :D Passade på att göra en ny design idag, jag tycker att denhär är mycket finare än den andra jag hade, eller vad tycker ni? Idag slutade vi somdagt 15.15 och det var en helt okej dag faktiskt, och nu får jag ju sluta tidigt imorgon också, wie! Gjorde båda läxorna till idag och fick alla rätt på engelska glosorna, visst är jag duktig? Imorgon ska jag till mamma, de ska bli jättenajs. Juste, hm.. hände en skum sak idag också, någon hade visst påstått att jag hade skrivit nått om någon i min blogg, jag ba huh? Whatever, de har varit en glad dag, imorgon äre träning sen typ sova hos dorre. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0