sverige-ungern på råsunda

Hejsan hoppsan. Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag ska gå och lägga mig. Glömde ju att skriva att jag fick gratis biljetter till svergie-ungern matchen och självklart gick jag dit :D. Det regnade som fan och jag vet inte vad, men det slutade 2-1 typ i sista sekunden reducerade ungern. Idag har jag varit i skolan och vi slutade 1 typ, asnajs. Känne rmig lite förkyld, halsen bränner och min näsa rinner, usch! Vi får hoppas på det bästa, men som sagt, jag frös som en gris där borta! Efter skolan va jag på nån sansgrej som va skittråkig, så jag tänker inte gå dit mera. Imorgon händer inte mycket alls faktiskt, ganska lång dag i skolan sen hem och sova. Men ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: Damon

Hahaha de kvitterade inte, de reducerade ;)

2008-09-11 @ 09:04:56
Postat av: lindws

man gaah sammasak x'D

2008-09-11 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0