fråga mig inte varför

Hej! Hoppas de fortfarande är någon som läser, hehe. Har inte skrivitp på två dagar, men ja har varit upptagen. Men lite kortfattat. Jag blev fotoad av märta i tisdags, så vänta er en ny design snart! Sen har det inte hänt mkt, jo jag har sovit vääääldigt mycket. Whatever, lets forget the paast. Och bara så ni vet. Jag har inga som helst tankar på att sluta blogga!

Idag slutade vi kvart över 3, hatar torsdagar. På nvn hade vi redovisning från exkursionen, det va inte roligt, hehe. Sen lixom efter hela dagen slutar nvn klockan två sen ska man ha SPANSKA också, faaaaaan, hahah. Får lixom aggritionsutbrått typ, hatar spanska. Sen så slutade vi så gick jag ut och kom på att jag hade glömt mig mobil. Sen när ja va på väg tillbaka kom damon med den, jag hann lixom ta två steg, hahah, tack så mycket :D

Imorgon dåå, vi slutar efter lunch , WIIIIIIIIIIIIIIIE! Fan va härligt. Sen har jag träning klockan 6 i tallbacka, och vi ska springa typ hela träningen, får se hur de går. Sen efter d ska ja dra me hem till hediyeh och sen ut me henne, fett trevligt<3 Håller på och tvättar mina kläder just nu, jag är duktig d måste ni hålla med om? Vem bryr sig, ni får ha det jäääättebra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0