vafan var det som lät?

Hej och godmorgon mina käraste, hahaah. Jag fick för mig att skriva ett litet inlägg innan jag drar för att jag har haft lång tid på mig idag, eftersom jag glömde mitt smink hos märta igår, så jag får helt enkelt gå förbi där och sminka mig, hehe! Juste, jag ska berätta vrf jag vaknade så tidigt! Jag vaknade kl halv 6 första gången för jag hörde en stor jäkla smäll, jag vet inte vad det var men det lät inte som åska/spränging/fyverkerier eller nått sånt det lät verligen PANG. Jag blev självklart skiträdd och typ flög två meter. Strax efter kom det en till skitstor smäll. Sen somnade jag och vaknade en halvtimme senare av ett ännu högre pang! wtf tänkte jag och gick och kollade ut genom fönstret men såg ingenting. Sen kom det en till strax efter och det lixom blixtrade till också. Någon som vet vad det var eller hörde samma sak? Jag blev skitskrajj asså.

Jag ska vandra iväg till märta snart somsagt, ska bara gå och borsta tänderna och packa till maamma.
Peace!

Kommentarer
Postat av: storärtan

Hört talas om åska ;-)

Puuuuusss

2008-10-03 @ 09:29:06
Postat av: linda

de va inte åska -.-

2008-10-03 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0