regn, regn & mera regn

Hejhej (: Hur mår ni? Jag mår sådär, är varm och tröött typ, och det har regnat hela dagen idag, usch på det. Jag var helt genomblöt idag när jag kom hem.. Håller på att ladda ner 6e avsnittet av prison break och ska se de innan jag går och lägger mig. Har nyss ätit tre kakor som jag fick av pappa, de va typ jordnötter i dom, inte så goda, hehe. Provet idag gick sådär säger jag bara.. Imorgon slutar jag kvart över tre och det suger, whatever! Jag svär, jag ville typ dö imorse, så idag ska jag försöka sova 9, jag måste ha något slags problem, fett läskigt.

Idag hade vi först idrott, basket. Jag gjorde typ ett mål. De va helt okej. Sen so och när vi hade gjort klart provet så fick vi typ rast och alla va typ klara jättesnabbt så vi hade typ 1 timmes rast, det var väldigt skönt! Sen hade vi kort svenska pass, sen lunch, sen svenskapass igen, sen slut. Fast sen väntade jag på oliver när dom hade franska för jag hade tråkigt och vi slutade typ kvart i 1, haha de va typ kul, ja va me på den lektikonen. Sen åkte vi till stråket snabbt och mötte agnes och bytte tillbaks mobiler, sen åkte ja hem och vilade en timme typ. Jag känner mig typ sjuk, vill sova..

och btw:
har nån koll på när dom har rea på gåsar? är det typ juldagen or something?
nån som vill köpa en svart adidas stlk 38 eller en rosa lyle&scott tröja?
hur tjänar man pengar snabbt?

nu ska jag kolla prison break, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: emma

älska prison break :D

2008-10-01 @ 21:25:18
Postat av: fia

Jag vill köpa :)

2008-10-01 @ 22:07:54
Postat av: linda

emma: jaaaa feett^^

fia: båda? :)

2008-10-02 @ 08:01:13
Postat av: storärtan

Spännade läsning först. Typigt andra stycke. Fett dyrt 3:e stycke.

Puss

2008-10-03 @ 09:21:17
Postat av: fia

är det en pike lyle skott och ja

2008-10-03 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0