det där med rubriker..

.. går mig på nerverna! Man vill lixom skriva ett intressant inlägg men sen kommer man lixom inte på någon rubrik-.- vad är det där med rubrik till för-.- fan va irriterande. Men iallafall. Vaaaaaar hälsad! hur mår ni? Jag mår fint, eller jaa, ganska trött men skolan rullar på och så, jag överlever ju som tur va. Om man kunde dö av skoltrötthet skulle jag ligga som en planka någon stans nu, avlivad och omöjlig att återuppliva. Jo men så ligger det till, jag lever och är frisk!.. Har just hoppat ut ur duschen och det känns ganska bra. Idag när jag kom hem så lyssnade jag på gamla fina låtar jag hade på min dator, bla augustana-boston och då tänkte jag att den skulle jag vilja spela på piano :o jag har suttit i två timmar och kollat youtube för att lära mig, och jag är typ halvvägs, kan spela hela melodin men sen måste jag lära mig att göra själva "bakgrundsljudet" med andra handen. Cuulish! Juste ja köpte en nyy tandkräm idag (intresseklubben, ta fram papper och penna FORT!) De är dendär på reklamen där dom säger att man får vita tänder efter första borstiningen. Yeah right.. men de är värt ett försök :D

Idag hade vi en vikarie på matten, hon hette eva. Ganska rolig faktiskt.. Vi ville ju inte jobba matte så vi fick henne att berätta om sitt liv som skådespelare, hahhaha fråga inte! Hon hade visst varit med i massor av filmer och började typ rabla upp namnen. Och det var inte en kotte i vår klass som kände ingen namnet ens, hahah fett synd! Har inga mer kommentarer från dagen förutom att oliver fyllde år idag och blev självklart mosad med ägg (hahah traditioner, traditioner. underbart!) och att mirijam hade väldigt få utbrått idag, kanske 5-6 bara, ha-ha! Sen gick ja hem och käkade&så sen rullade jag till tha staaall och red älsklingsponnyn delilah, hon va jetteduktig! Puss på det, och puss på er! Jag ska sova nu och börjar 8 imorgon, *8259 suck* Hoppas ni har det lite bättre än mig, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0