vissa boys har ingen respekt

Hej. Kom hem nyss från ung08 för vi ville se slagsmålsklubben, men det blev llite knas så vi var ju tvungna och dra, vi hade bästa platserna nästan längst fram och ja-.-' så vi fick inte se dom iallfall, men när vi försökte ta oss ut från dendär sjukt stora massan så va det först en blattekille som tog mig på rumpan, så jag vände mig om och slog till honom rakt i fejset, då fick han ur sig ett "ta det lugnt" haha ska de va så? ska jag gå aldeles normalt därifrån? det är fan kränkande eller vad tycker ni girls? sen är det förståss en till kille som gör samma sak, då drog jag därifrån. aja, lite kul hade vi iallafall innan, käka på max och sånt. och juste, vi var ju och bada bubbelpool hos mig också och de va skönt, tjockade oss och sådär ;) nu ska jag spela lite spel och sånt skit, vill inte sova.


jag hade flätor, sött va?


jag älskar dig!


på ung08


Kommentarer
Postat av: m

älskar dig mer :*

2008-08-14 @ 23:52:37
Postat av: märts

btw bäjb säg till när du vill bli fotad :D?

2008-08-15 @ 01:15:06
URL: http://trasigtmoln.blogg.se/
Postat av: linda

när jag köpt mina hårförlängningar<3

2008-08-15 @ 10:50:48
Postat av: skogsturken

vem vare, vem vare som tog linda på röven? fan vi letar upp honom och tar på hans röv hårt som fan.

2008-08-20 @ 00:11:51
Postat av: Linda

haha görså :)

2008-08-20 @ 10:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0