seg skoldag

Hejsan! Har varit hemma nu ett tag efter sen skoldag, slutade nästan halv fyra och när spanskan äntligen slutade så var de typ inga i hela skolan som va kvar, haha. Ska typ dra in till sumpan ikväll för pappa sa att de va nån kul sak där. Hela denhär dagen har varit tråkig, har inte hänt så mkt, jag och sofia drog och köpte godis på rasten och satte oss på trappan. Har haft matte, nv, spanska, svenska och engelska. Har sjukt ont i huvudet också, pass på de. Har inte så mkt mer att skriva, så nu ska jag chilla lite, sen byta om. Pusshej!

Idag hittade jag en ny hobby?


Kommentarer
Postat av: Katerina

Fan vad mycket minnen jag får haha, jag bodde precis där vid den där gungan förut x)

2008-08-31 @ 11:38:58
URL: http://katerinakefalas.blogg.se/
Postat av: Linda

aa jag vet :) kom o hälsa på nån gång?

2008-09-01 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0