r e g n f r e d a g

Tjena (; Sitter hemma hos mamma, ska snart packa ihop och tagga till papi, det ska ju bli kul. Idag började vi som sagt 9 och vi hade fått våra platser och så, sen drog vi till hagaparken för mia trode inte att det skulle komma regn. Vi typ satte oss på några bänkar och dom andra typ spelade fotboll och jag svär, det började ösregna och jg hade lixom linne och tunnaste tjocktröjan så jag typ stod och skakade hela tiden under helenas paraply, jag blev helt jävla sjöblöt. Sen baxade jag typ hugos tröja så då blev det lite bättre, men sen när vi skulle gå hem så blev jag typ ännu blötare upp till knäna typ, det va hemskt och mtt hår såg ut som jag vet inte vad. Drog tillbaka till skolan och typ var med myskompis och alla dom tills deras lunchrast va slut sen drog jag hem. Nu ere ledigt tills på måndag, wie. Min kalender borde komma snart också tycker jag. Whatever, ska packa hela min jävla garderob, dator(lap ofc) och sånt sen tagga till paps, vi ses!


dagens tråk-outfit. jeans&linne från ginatricot,
kofta från halens(inte på bilden) och vita skor

Kommentarer
Postat av: ioon

dwarf? ;)

2008-08-23 @ 02:14:04
Postat av: L

wtf?

2008-08-23 @ 10:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0