myggbett är skit

Jag skojar inte, jag har 13 myggbett på ena benet och 9 på de andra sen igår, jag svär jag har typ inget blod kvar? Så fort man sätter sig ner börjar de klia någon stans oh sen blir det bara knas. Som tur var slutade vi rätt tidigt idag så.. Hade först idrott, sen so, svenska och svenska efter maten också. På lunchrasten så blev jag och sofia hungriga så vi typ tog äpplen från äppelträdgården, haha vilket liv asså! Aja, läser en bok som heter "pojken som kallades det" och guuud vad sorglig den är asså, när jag kom hem så skulle jag läsa, men somnade efter 10 min och vaknade klockan 18.00 för det va mat, i was all like wtf? Jag sov typ 4 timmar, men det behövdes fan. Ska ta och duscha snart också, hade jag tänkt. Sen läsa, haha. Puss på er

höhö jag och sofia har inget liv


alfaskolanbajs


Kommentarer
Postat av: Anonym

alfa suger

2008-08-27 @ 19:47:49
Postat av: Linda

tell me någon skola som inte suger?

2008-08-27 @ 20:20:30
Postat av: såfia

we have no life bejbi

2008-08-27 @ 21:23:55
Postat av: dorrre

''pojken som kallades det''

den boken har ja, läste ut den på 3 veckor, sjukt bra

2008-08-28 @ 18:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0