massor av film & ont i huvudet

Hej allihopa. Har varit lite seg på uppdatering, jag vet. Men nu har jag tvingat mig själv att motvilligt sätta mig framför datorn. Som sagt sov S hos mig inatt och vi hade det sjukt mys. Vi badade bubbelpool till klockan 11 på natten och sen blev det kung-fu panda, godis och massor av flum tills vi båda somnade av utmattning, haha. Jag vaknade av att jag slog huvudet i min stol och då var S redan vaken och började asgarva(a) hihi. Det var äckelväder och allt så vi låg kvar i sängen och kollade på två till filmer, Keeping mum & Holes och tjockade oss med chips tills vi fick nog, och tvingade mamma att åka med oss til 7eleven för att våra magar skrek efter iskaffesak, haha så kan det va. Hon dissade mig vid 18.00 och åkte hem, och nu sitter jag här och har ont i huvudet efter att inte ha gjort ett skit ansträngande idag, undrar varför. Whatever, här kommer lite bilder och sen får ni kommentera, lova? :)


solnedgång, cola och bästavän. kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: sååååååååfia

<3

2008-08-18 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0