"liten" update från gbg

Hej vänner. sitter här hos min morbror och skriver :) idag har det blivit lite shopping, jeans, tröjor och lite saker till mitt rum här på rean. bilder kommer självklart när jag kommer hem, så håll ut. igår bar det ju av av till Liseberg, och de säger jag bara: jag blev chockad va bra det var. jag själv är ju van vid sthlms grönalund, och det var sjukt mycket bättre på liseberg enligt mig, jag menar kolla bara på spökhuset på grönan? vi bränner 40kr för att gå runt och bli vettskrämda av utlänningar som kommer till sverige och får dåliga jobb, dom kan inte svenska heller? när min kompis råkade nudda ett av "spökena" så blev han skitsur, jaja. på liseberg var spökhuset enligt mig som en blandning mellan lustiga huset på grönan och spökhuset. alla kunde svenska! men  min favorit var helt klart uppsvinget, ashärlig ju. tog massor av bilder där också som kommer imorgon, när jag kommer hem. när vi kom hit tog det 3 timmar med x2000, men denna gång så kommer det att ta 5 timmar pga ett segare tåg.jättekul resa iallafall. vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0