linda hjärta unn

Hej kömps, ska snart ta ett fett långt bubbelbad och bli en ren människa. Idag blev det stallet med unn hela dagen och de känns så jävla bra att vi är back on track efter att jag inte träffat henne på 100 år, oh alltid lika roligt och alltid lika många garv, i adore you hun! Har inte mkt att skriva, men fler inlägg kommer. Juste fick tillbaka min mobil idag och hon har bytt bort abonnemanget mot kontantkort, smart där! Har nytt nummer, fråga på msn. Nu ska jag hoppa ner i badet, raka benen, göra inpackning och allt, puss på er!


haha aa där ser ni, haha

Kommentarer
Postat av: Fiuw

Känner mej sad :/ MEN jag älskar dej huney <3

2008-08-24 @ 20:24:26
URL: http://typfiuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0