linda goes back on track

Skolvanorna börjar komma ikapp mig, jag är trött och klockan är knappt kvart över 9, haha yes. Är hemma nu, blev skittrött i bha och tiggde skjuts hem. Till middag blev det blåbärssoppa, cola och en macka(duktig, i knooow) och ja de va typ det. Kom hem för inte så länge sen, nu håller jag på att tvätta lite kläder som jag tänkte ha imorgon typ. Haha omg jag gjorde värsta dansen till en av smk's låtar, om jag får mycke kommentarer laddar jag kanske upp den här i bloggen, haha men de va ganska oseriöst endå. Imorgon slutar vi typ 1, tack gode gud. Och min kalender har fortfarande inte kommit, hmm? Nu ska jag försöka checka om mig mobil har försäkring, för fick ju en stor repa på skärmen, och haha jag har planer för att få bort skiten (; Nu ska jag inte göra nått alls, sova kanske? Puss

dorre&såfia idaaag :)<3
jag tyckte bilden va fin men de gjorde inte dom..
visst dom ska bjuda lite mer på sig själva? visst?

Kommentarer
Postat av: m

haha du måste lägga upp den.Så jävla bra,oki?! :*

2008-08-26 @ 22:15:27
URL: http://trasigtmoln.blogg.se/
Postat av: dorre

vafan linda, din lille skit, ja ser fet ut på bilden -.- <3

2008-08-28 @ 18:42:19
Postat av: jjjjj

älskar såfia

2008-10-13 @ 22:06:27
URL: http://juliawulff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0