klarar ni era nyårslöften?

Men gud. Satt nyss och kollade på ett klipp på youtue där en tjej pratade om sina nyårslöften. Då satt jag mig ner och började tänka och kom på att jag skrev en lista på datorn med mina nyårslöften och självklart fanns dessa kvar. Och tänk, det är ca 3-4 månader kvar tills det är 2009 och ja, några av mina nyårslöften va typ gå ner 5kg, bli duktig i skolan och bli av med vissa kompisar som inte var bra för mig, och haha en sak har jag iaf lyckats med, haha näe skoja bara. Men allvarligt? Ska man lyckas med allt de måste man ju satsa från första start, eller? Ett år går ju snabbt.. Det är september idag, tänk, det var ju typ igår som jag satt hemma på nyårsafton och hade skittråkigt. Shit! Nu girls&boys ska jag gå och lägga mig(klockan 1) men jag är inte trött alls och det beror antagligen på att jag sov typ halva dagen idag Oj va långt det blev nu.
Läs, njut, kommentera, slut :)

Kommentarer
Postat av: määrta

men gah smalis,du behöver inte ens gå ner 5 kg :)<3

2008-08-31 @ 08:16:42
URL: http://trasigtmoln.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah saaaaaajk

tjockast i stockholm priset 2008 går till..

LINDA :'D

2008-08-31 @ 12:03:37
Postat av: kuk

ja skulle inte röka, de gick ju bra.

2008-09-11 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0