jag vaknar & skolan slutar?

Men seriöst, snart får jag fan skärpa mig, haha. Vaknade kvart över 1 idag, och tänk lixom om jag vaknar vid den tiden om tre dagar så missar jag typ hela skolan. Jag orkar inte vända tillbaks dygnet och jag vill verkligen inte. Jag vill fortsätta sitta uppe hela natten och flumma sönder på telefon och skit. Någon som håller med mig? Vill bara krypa ner i sängen och somna, sen vakna upp sommaren 2009. Idag ska jag nog inte göra ett skit, hihi. Jag vill ha nudlar, give me nuuuuuuuuuuudles? Jag är på tråkhumör, någon som taggar ut med mig? Aja, ska nog sluta skriva innan jag flippar ut, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör skitmycket på onsdagen,typ ut och spring,träffa massa folk,ut på stan,gör saker så du blir helt utmattad så du somnar bra dagen innan^^

2008-08-19 @ 13:43:17
Postat av: Linda

hahah! fett smart jue :O

2008-08-19 @ 13:58:30
Postat av: macci

ups,glömde skriva namn^^

2008-08-19 @ 14:12:00
URL: http://trasigtmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0