jag ska gå o lägga mig(?)

Hej görls&båys, idag ska jag fan gå och lägga mig 10, vet ni hur trött jag var imorse? Hatar dendär känslan när man vaknar upp och bara kan göra vad som helst för att få fortsätta, och ja, det är fan värt att gå och lägga sig tidigt för att slippa det, känner inte ni också så? Ska pallra mig över till mum imorgon och se om min almanacka har kommit, hm. Idag var de vanlig skoldag och så, först SO, svenska, matte och sen bild. Sen drog gjag till stallet och red fifilina, oh gud vilken plåga. Sen hem och äta, sen ut med H&F och jag gick hem 9 :O hallå?! Erkänn att jag börjar bli duktig, haha? Nu ska jag fixa mig sen SOVA. puss&kram


Kommentarer
Postat av: Storärtan

Hej å hå, kämpa på.

Puss puss

2008-08-25 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0