ja kanske somnar på datorn?

Hej på er, åh gud jag är så trött. Sjukt ovanligt för att vara mig. Sitter och glor på sex and the city med min andra kopp te i handen. Idag har jag gjort massor(dock inte ens varit utanför dörren) Det började med att jag fick för mig att baka en kladdkaka, hihi den blev grymt snygg. Och sen typ städa hela köket. Sen när jag va klar med det gicck jag in till mitt rum och där var det en mess som vanligt så jag drog igång med värsta storstädningen. Ni vet ramen runt min spegel? Den satt fast med 15 skruvar och 15 fastspikade träbitar och yes, jag fick bort den och nu har jag en rund och fin spegel. Sen gjorde jag rent min fönsterbräda och tog bort alla fula blommor, torkade sent alla väggar, plockade ur alltihop från min bokhylla och några av lådorna på mitt skrivbord så då försvann den fula vita bokhyllan, hihi. Och då passade jag på att flytta skrivbordet in i hörnet vid fönstret, det blev ganska fint. Och det hela tog nästan en hel dag, jag blev klar för kanske en halvtimme sen och ja.. JAG ÄR TRÖTT! Ska faktiskt försöka sova snart, tror jag. Inte särsilt intressant inlägg eller vad tycker ni? Jag bjuder på en bild för jag är så snäll, haha. Loveyou

min söta kladdkakis, haha lol

Kommentarer
Postat av: ion

faaaaan va brun den va... ;D

2008-08-20 @ 23:56:39
Postat av: linda

aa visst? :D

2008-08-21 @ 08:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0