jag dissar min syster för hästarna, haha

Haha närå, skojja bara. Men kom ju på att jag skulle rida idag (smat som jag alltid har varit) så jag drog till stallet istället för stan med syster och red nectar, första gången också. Haha ni bryr er säkert inte ett piss men aja.. Han va najs. Juste, jag och fia ska gifta oss, hahaha roligt va? kanske inte men endå. drog hem sen och åt och nu ligger jag med kissen i knät som sover som en liten stock, haha lilla gubben. Resten av kvällen ser det ut som så att jag ska måla mina naglar, glo på southpark och geeka snake&crazy taxi. Och sjääääälvklart dricka cola, hihi. Vilket liv man har, haha whatever, snart börjar skolan och jag vill verkligen inte tillbaka dit, sommarlovet har gått aldeles för snabbt men, vad gör man? Sitter och lyssnar på rihanna-disturbia and i love it. Puss!

visst är vi heta? haha!


Kommentarer
Postat av: Fiuw

Linda min man eller fru iaf <3 vi måste hitta en prääwst hihi

2008-08-19 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0