jag behöver eran hjälp

Godmorgon människor, tråkväder idag men jag mår endå prima ballerina! Till "frukost" blev det hallonpaj, haha måste sluta med det.. Men endå, det jag skulle skriva om var min design. Jag behöver nämligen hjälp från er att bestämma mig. Vad tycker ni om min nya design? Fel färger? Ful bild? Anything, just let me know! Jag vill ju lixom ha en design ni tycker är fin, så vad säger ni om min nya? :)<3


Nu ska jag hoppa in i duschen, dränka mitt hår i inpackning och sen åka till stan med syster för att köpa saker till henne (jag hjälper henne, eftersom jag är bäst) haha, vi ses. I love you

Kommentarer
Postat av: Helena

skitnsygg! :)

2008-08-18 @ 15:09:35
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin, men jag gillar inte färgen, är ganska blekt :)

men det var super snyggt.

2008-08-18 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0