imorgon blir det göteborg

Tåget går kl 15.00 från centralen imorgon, och vi ska sitta på tåget i ca 3 timmar. vi ska bo hos min morbror som bor där, och på fredag blir det liseberg :) det ska bli sjukt kul. idag var planerna att färga mitt hår, men upptäckte att mina pengar befinner sig hos mamma, haha. är jättesugen på cola, måste snart gå ner och köpa känner jag.. sen ska jag bara sitta här och ruttna resten av dagen, packa lite kanske? juste! min låtsaspappa fick iden att jag skulle få fotas på hans jobb, där han tydligen hade två jätteduktiga fotografer, låter bra va? vi får se hur det blir med det. nu satsar jag mest på att få mitt hår fint innan skolan. mindre än 3 veckor kvar, hur f*n ska det gå? massa pussar och kramar!


byebye sthlm -hej göteborg!

Kommentarer
Postat av: määärta

ditt hår är fint ungjävel :)<33

2008-08-06 @ 17:45:22
Postat av: lindws

nope, de ska bli finare :D

2008-08-06 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0