home again

tjena! :) nu är jag hemma igen. och solbränd på halsen och axlarna också, det har ju varit sol och varmt väder hela dagen, konstigt nog. så jag gjorde visst ett misstag att ta jeans idag, haha de blev gaanska varmt. men iallafall så drog jag hem till dorre först med sofia, sen tog vi tåget vidare till stan, gick och mötte en av dorres kompisar på plattan och köpte redbull, sen blev det kungsan. fick ju en het SL tatoo i år igen, silvrig och ett ung08 band på armen, yeah ;) efter att ha varit där ett tag så drog jag, sofia, li och nadya till donken och köpte cola och satt där o snackade ett tag på nedervåningen, och vet ni? plötsligt kom det ner en folkmassa ner dit och de höll typ på att bli fight? haha såg en jag kände i folkmassan som jag inte tänker nämna vid namn, haha. yes box, sen drog jag li och sofia mot taj mahal och jag hittade superfina hårförlängningar och på vägen hem så gick vi förbi seven eleven och köpte caffelatte iceslush, jag blev kääär! sen vandra vi mot tunnelbanan och åkte hem. nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och bli en renare människa, haha, vi ses!

dorre älsk och hennes fina håår :)

Kommentarer
Postat av: såfia

dorres hår äger, :)<3

2008-08-14 @ 13:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0