frukost med kissen

hellu folket, idag har jag faktiskt ätit frukost, tro det eller ej, haha! min kisse joinade mig så då blev det ju ännu roligare. skulle till ung08 idag också hade jag tänkt, men nu vet jag inte om jag pallar.. märta kommer hit ikväll, det ska bli sjukt roligt, har saknat henne sjukt mycket. btw har jag gjort ett jättegulligt diadem av mitt egna hår, skitballt, lägger upp en bild sen. inga planer för idag altså, ska bara ta det lungt. skolan börjar om 8 dagar. shit, fan. jag vill inte! men vi hörs, nu ska jag typ kolla film, pussar!

he's cute, don't you think? :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nejmen vad söt!:)

2008-08-14 @ 13:34:44
URL: http://jessicatavelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack :')

2008-08-14 @ 13:45:30
Postat av: såfia

bill :D<3

2008-08-14 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0