en eller 10 cheesburgare om dagen är bra för magen

Hej allihopa, hoppas ni inte saknat mig för mycket, haha. Rädd för att dehär kommer bli ett allt för långt inlägg, menmen. enjoy! Jag somnade med smink inatt och såg ut som en jävla häxa när jag vaknade. Jag tvättade av de mesta och sminkade mig igen, behövde inte ens platta håret för det gjorde jag igårkväll, jag var klar vid typ 1, och då sa sofia att hon skulle vara klar innom 2 timmar så då fick jag halvdamp och tog första bussen hem till henne så hon snabbade sig lite, hihi :) Sen kom li också då hon va klar. Sen åkte vi tunnelbana in till tc och mötte kristine vid drottninggatan och vi vandrade vidare till vårat älskade 7eleven och köpte iskaffe, guud va härligt det var. Vi taggade till kungsan och gick in på donken och träffade dorre, nathalie, nicky och nicole, sen till ung08 och gjorde ny SL tatuering, haha jag diggar dom stenhårt ;) Sen träffade vi deras kompis amanda också. Men sen så gick vi in i ett tält som hette sex&relationer (fråga mig inte varför?) men så fort vi kom in så kom det fram en snubbe och frågade om vi villa vara med på frågesport i en hög med kuddar som va inne i tältet. Haha why not lixom? Och ja, om jag ska nämna till exempel en av frågorna "Är det sant att tjejer kan få stånd" haha och ja det va sant, och han drog värsta långa förklaringen också. I slutet så fick vi ställa frågor och jag frågade hur mycket man kunde töja en kondom, haha vet ni vad han gjorde? Han tog en kondom och ba trädde den över huvudet bara sådär ända ner till näsan och sen började han blåsa upp den, omg vi bara satt och gapade av garv! Sen fick vi varsin liten typ ficka med kondom och glidmedel, haha! Sen drog vi till donken och köpte 9 cheesburgare, mums! Och när vi var påväg därifrån så gick vi förbi en papperskorg brevid ett övergångsställe och där stod det en cola och en glass från donken, och jag trodde såklart att dom var tomma så jag välte ner dem och de visade sig vara fulla, hahaha! Några meter bort stod ett killgäng och dom var säkert 18 år allihopa men jag tänkte inte på det och vi började gå. Haha lyssna nu girls! Efter övergånstället så kollade jag bakåt då stod killarna och kollade på de nervällta sakerna och kollade runt sig efter den som hade gjort det. Och självklart får jag ögonontakt med en av dom och de börjar gå mot oss, och jag och sofia kutar in i gallerian av panik typ och in på the bodyshop och sen försvann dom som tur va. Galet va? kul var det iallafall! Pussar!

det är ren kärlek!


haha, fråga inte!

Kommentarer
Postat av: såfia

haha, omg folk kan tro att vi är värsta tjockisar :D<3

2008-08-15 @ 21:25:21
Postat av: Linda

haha, ingen får misstolka :D

jag är bara halv,tjockisar xd

2008-08-15 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0