cola in lindas hjärta

Wierd dag. Vaknade vid 11 och har suttit och bara glott på tv och datorn hela dagen, tills jag vid 16.00 somnar och vaknar klockan 20.00. Då är jag skithungrig så går ner och köper en liten pizza och hundra liter cola, för att sedan komma på att jag har missat nrj, haha! Nu sitter jag och kollar på typ batman och dricker cola. Nu när jag tänkter efter så är jag väldigt onyttig utan att tänka på det, borde fan skärpa mig, eller hur? Pallar inte skriva mycket just nu, eftersom ni kanske fattat så har jag inte gjort nått idag. Men nu till frågan som jag har ställt mig själv hela denhär dagen..
Varför är det okej att vara onyttig bara för att det är helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0