bara jag som älskar städning?

Hejsan! Har precis städat hela mitt rum, och myskompis har inte kommit hit än, hon skulle visst kolla på ny mobil. Medan har jag passat på att städa mitt rum sen igår. Tänkte göra sk före&efterbilder men nej, det var verkligen kaos så jag hoppade över de, haha.Har beställt min kalender nu, det blev LINDA, eftersom jag kanske får nytt smeknamn och så, ska trots allt ha almanackan i två år, eller har jag fel? Jag är iaf nöjd. Han inte äta frukost, ska kanske göra det också.. skolan börjar om exakt en vecka, ångestångest. nytt klassrum, massa har slutat och det kommer många nya, men det blir nog bra. Vi hörs sen, pussar :)

mitt fönster(täcker en hel vägg). usch vilka fula blommor :O ska ta bort dom.

Kommentarer
Postat av: Philippa

nejda, jag älskar åxå att städa mitt rum:D

2008-08-14 @ 13:49:32
Postat av: Linda

haha visst? de är fett kul :D

2008-08-14 @ 13:58:25
Postat av: Philippa

ja:D

2008-08-14 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0