goes ännu blondare

Jajjamensan, sitter här med blekning i håret och jag fick ju hjälp av syster att få i skiten. När jag drog förbi stallet så fick jag reda på att jag skulle rida idag, haha noll koll! så vid 5 drar jag iväg igen dit. och sommarvädret kom ju tillbaka idag, hoppas bara att de inte är den sista. jag ser verkligen inte fram emot att gå till skolan varje dag i regn och med massa löv på marken. usch vilken tanke! men om 30min så ska vi se resultatet och enligt min syster så hade jag fortfarande kvar mörka slingor i underhåret som ska vara borta nu. dehär får bli sista färgningen på ett tag för min del, annars kommer jag väl få gå omkring med rastaflätor(?). slitet är bara förnamnet -.- jaja, the voice på fredag(?) med sofia och kanske märta som jag inte riktigt vet. skriver väl mer sen om hur det blev, pusshej på er!

Kommentarer
Postat av: m

jag är på,typ^^

2008-08-12 @ 09:58:10
Postat av: linda

good :)

2008-08-12 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0