1 timme i lägenheten, work it!

hej vänner. sitter här nyduschad och skriver. rolig kväll med roligt folk, och imorgon blir det bada bubbelpool på balkongen med märta älsk och liw och syster såklart, mysigt va? men iallafall åt vi kräftor till middag, och jag va stolt eftersom ja lyckades bryta av båda klorna(a) , men sen fick ja typ panik(?) åt inte ens upp den ,haha. och sen när dom gått hem, så sitter jag och äter upp resten av ringarna(typ som ostringar me dill, jag vet inte) från kvällen, och sen kommer mamma in i mitt rum och säger att man inte ska äta på på kvällen typ, och speciellt inte skräpmat. och vet ni vad? jag fick värsta kicken så jag bara kutade ut till mitt stora vardagsrum, gjorde massa situps, upphopp, armhävningar och skit. och sen började jag springa runtruntrunt i köket och vardagsrummet, i säkert 45 minuter, jag bara sprang och sprang! (och jaa det går att springa i mitt vardagsrum för de är stooort och sitter ihop med köket) och mamma var typ tvungen att ge mig vatten ibland, haha. jag vet inte vad jag tänkte med.. men skönt var det iallafall ;)

dom hade poolparty, vissa blev dränkta. haha vår humor?


jag gjorde stackarn handikappad :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0