uuhh de är fredagkväll

Hej allihopa. Sitter här hemma och kom hem för nån timme sen. Denhär dagen va fett chill, rulig o typ, konstig, hehe. Först slutade vi efter lunch istället för 3 så jag drog hem, duscha och fixa mig sen drog ja til solna centrum och mötte hediyeh där och hon va me några av sina kompisar och sen kom typ agnes osvosv. Sen drog vi till träningen och vi sprang typ 1km... -.- hehe.

Sen duscha vi och fixa oss en massa sen drog vi ut, hade fett tråkigt typ först, gick typ till solna c o såg maja, sen så rullade vi till råsunda och träffa typ david och max o dom va roliga, hehe. Sen så ringde vi hugo och dom sa att vi skulle komma dit så vi åkte hem to my hooooometown hehe, bagartorp och där fanns typ ehm hugo, adden, elias, macan, maccih, rosanna, emilia, issa, ludde o typ marre. Eh sen gick vi ill statoil och tillbaks osv. Sen skulle hediyeh åka hem så jag väntade me henne på busstationen. Sen drog ja hem :)

Och imorgon då, så är det maaaaaaatch mot Töjnan IBK, och ja ska va meh, wiie. O justejuste, hedda blev lagkapten idag, grattiisssss på henne! Sen så ska jag väl göra nått, hahahah. Fett konstigt inlägg jag veeet, men enjoy anyway, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0