nu är jag trött, vettni

Heheh hann inte sova mkt efter de förra inlägget, jag hann precis lägga mig ner så ringde agnes och tvingade mig till solna centrum, fineeeee tänkte ja så jag rullade dit ett tag, o vi satt på en klippa precis utanför centrum med några av hennes kompisar där, sen drog jag och agnues vidare hem till henne och dog i hennes soffa, sen åt jag mat dära, de va fett najs med mat asså, jag svär! Agnes mamma borde börja laga mat hemma hos mig, hehe(a) Sen gick vi ut igen oh chillade ett tag tills agnes skulle häsla på sin kompis som va typ en km bort så hon fick mig och spriiiiiiiiiinga dit me henne, joggingpass typ. Fast sen så hade dom gått så jag och agnes satte oss ner och lyssnade lite på musik, sen ruuuuuuuuuushade jag till solna c och åkte hem, grattis på mig! Förstår ni att jag är trött nu? HAHA puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jäklar vad du är cool :O

Vad tyckte du om filmen då? :)

2008-09-28 @ 01:09:38
URL: http://whaataboutit.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 09:22:25
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0