jag har nog feber..

Hej mina kära.. läsare? Hittade inte rätt ord XD sitter här vid köksbordet med en katt som springer runt mig och vill ha uppmärksamhet, sötisen! Idag var det skola, jobbigt och tråkigt och blää. Slutade med spanska vid två och då rullade jag till centrum med bästavän sofia och vi sate oss på donken med varsin latte & cheesburgare, mums! Sen så gick vi till skytteholm och typ tog lite bilder osv, inte mycket. Sen åkte jag till pappa och hämtade mina nycklar. Sen hämtade mamma mig där, och vi åkte hem och jag åt, bytte om och allt dedär sen åkte jag till träning. Inte så lyckad träning, jag har typ feber och allt vad det kan va. Känner mig nere, trött, varm, hög puls, förkyld. Vi får hoppas på det bästa! Två prov denna vecka -.-! Jag dör, men nu vill jag bara sova och bli frisk, så jag ska nog börja tänka på refrängen. Loveu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0