idag va en väldigt blöt dag

heeeeeeeeeeeeej allihopa! Jaa, jag vet att klockan är 12 och att jag borde sova nu och att ingen läser min blogg just nu men nu råkarde va så att ja bryr mig inte :D Jag vill inte vara fittig mot er, nej de vore ju hemskt.. Så jag langar en liten uppdatering även fast ja borde sova, hehe..

Idag då, vaknade någon gång vid 10 av att mamma väckte mig, sen gick hon o hämtade frukost till mig. Sen fixade jag mig osvovs och rullade sen iväg till centrum. Där köpte jag en halsduk från h&m. Agnes skulle komma dit för vi skulle på dammatchen i solnahallen men hon va för trög så jag rulla hem till henne istället, sen gick vi i spöregnet till solnahallen-.- Där kollade vi på när råsunda is spelade, först ledde dom lixom med 3-0, och sen blev det 3-6 lixom, vilken otur, haha. Och daniel breizjfpsijdfosj(namn?) från idoljuryn förra året och alla dom andra åren är coach för råsunda is damlaget, så vi såg honom (a). Sen drog jag och agnes hem och på vägen så gick vi typ på en trottoar och då kmr värstastörsta bilen och kör rakt i en vattenpöl i typ 180 exakt brevid oss så vi får typ värsta flodvågen över oss, hahahahh de va lixom som på film, och jag skojar inte den va typ en halvmeter över våra huvuden. Vi blev blöta, som ni kanske fattar?

Sen när jag kom hem så bytte ja om och allt dedär, åt middag och hade det allmänt chill, sen klockan 18.00 så rullade vi till kista och kollade på bio, patrik 1,5. Asså gud den va så bra :D man va lixom skratt&gråtfärdig hela tiden (': super rekomenderad till er altså, skitsöt film! Sen åkte vi hem och gjorde ingenting, hehe puss.


bild från filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0