hej jag är mvg-barn?

Tjuuuuuuuuu bloggen (: Jag är faktiskt på jävligt bra humör. Denna dag började utför, jag var tröttare än aldrig, sen fick jag massa problem när jag skulle till skolan men han precis i tid, hade tråkigaste ämnena och jag ville bara typ hem och sova. Jag vet inte vad det är som gör mig så trött, men jag försöker iaf att hålla mig vaken istf att sova för det gör endå ingen skillnad, jag är lika trött även fast jag sovit en evighet.. what ever! När det började gå bra va typ på nv lektioen när ja och damon fick lite flipp och typ kasta vatten på varann, hahha jag blev helt blöt i håret.. Sen fick han mig typ och garva resten av lektionen och de va ju underhållande^^ Sen efter luchen tog Sanna ut mig och jag fick tillbaka mitt nv-prov och jag fick superbra resultat! Jag skrev 4 fulla sidor sammanlagt och d gick ju bra! Och massor av beröm från exkursionen i ursvik vi hade, remember? Då blev mitt humör mkkkkt bättre! Sen hade vi spanska och ni vet vad ajg tycker om de.. men vi fick iaf sluta en kvart tidigare :D Efter skolan (typ halv 4!!!!) drog jag hem till märta och käkade sen drog vi till bha osvosv och jag kom hem nyss. Ska gå och lägga mig så snart som möjligt, menmen.

Imorgon ska jag ju till mamma, asså guud, känns det inte som typ varje dag jag säger att jag ska till mamma eller pappa? Två veckor går så j*vla fort ju.. Sen är det träning på kvällen imorgon och jag hoppas det går bra. Jag vill skaffa jobb eller nått, för jag behöver pengar. Någon som vet vad man kan göra typ på loven eller ngt? Hahah vem bryr sig. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: storärtan

Grattis till resultaten, geniet! Bra lärare du har som fattar att det är viktigt med beröm när man presterat bra.

Mörkret gör oss trötta, det blir bättre närmare jul.

Puss

2008-10-03 @ 09:25:15
Postat av: Anonym

eller inte ..

2008-10-03 @ 16:01:22
Postat av: Anonym

Ärtstjärtan, är du kär i linda elr ?

2008-10-03 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0