hej hej hemskt mkt hej

Tjuuuuu allihopa. Jag sitter hära i min soffa med min älskade märta och syyyyster'. Vi har typ ätit någon jordgubbspaj med 3491 liter vaniljsås som neeten har bakat, det var najs. Vi har typ gäster för Lars fyller ju typ år idag, men dom flesta har gått, hehhe. Jag pallade inte skriva något igår för jag hade fett chill och kollade på tv, och orkade inte pallra mig upp till datorn.. nej jag är inte laaat(a). Men iaf så sov jag hemma, låg och pratade i tlfn tills jag somnade i soffan och vaknade sen upp en timme senare och då hade jag inte lagt på ens, haha. Sen gick ja och la mig.

Idag har jag inte gjort så mycket, sov till klockan 11(de va typ första gången på väääldigt länge som jag inte var trött när jag vaknade, typ ooorgasm!) What ever, när ja vakna va typ bara neeten hemma alla andra hade typ dragit. Sen duschade jag i kolsvart badrum i en timme och efter de kände jag mig fett ren (: Imoron ska jag inte göra nått speciellt, typ sova ut igen(a) Vila upp mig inför äckelskolveckan och så..

Men ni får ha de så jättebra, byyye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0